Gemeente
Amsterdam

Buurtbudget Slotermeer Noordoost


< Alle originele plannen
Geselecteerd

Likes

0
0
0
0
0
0

Status

Dit plan is geselecteerd om door te gaan naar de stemronde.

Branding/imago plein 40-45 verbeteren

Door: Ondernemers plein 40-45
8 juli 2019
Buurtbudget Slotermeer Noordoost   |   11 september 2019 18:00

Dit plan is geselecteerd en gaat door naar de laatste stemronde in oktober. Tijdens de selectieavond op 10 september 2019 hebben bewoners en de stadsdeelcommissie samen 40 plannen geselecteerd. Vanaf 7 oktober ontvangen alle bewoners uit Slotermeer Noordoost een stempas. Met deze stempas kunnen zij hun favoriete plannen kiezen.

Dit plan is door het Dagelijks bestuur als haalbaar beoordeeld. Let op: plannen zijn op hoofdlijnen beoordeeld en wij kunnen niet de garantie geven dat het plan precies zoals voorgesteld wordt uitgevoerd. Daarnaast is de haalbaarheidstoets geen garantie voor het verkrijgen van vergunningen of andere eventueel benodigde zaken.

We willen graag plein '40-'45 een betere uitstraling geven door activiteiten en aanpassingen op het plein.

Wij, ondernemers van de BIZ (Slotermeerlaan en de Vlugtlaan), ondernemers van de markt op Plein 40-45 en ondernemers van het winkelcentrum plein 40-45 gaan in samenwerking met Coalitie plein 40-45 de handen ineenslaan om het imago van het plein te verbeteren. We hebben verschillende ideeën die zullen bijdragen aan een beter imago.  






Argumenten

Argumenten voor

Corry Arink | 11 juli 2019 09:20

Goed plan, zit zelf ook in de Coalitie.

Nog minimaal 140 tekens.
360 tekens resterend.

Argumenten tegen

Geen argumenten tegen.
Nog minimaal 140 tekens.
360 tekens resterend.